iPhone 11 手机壳开始预购,犀牛盾预售减 $50

iPhone 11 开始发售,大家係 20 号就可以收到机,而一众嘅手机壳厂商都开始佢地嘅预购手机壳计划。

以 3 米防跌闻名的 Rhino Shield 犀牛盾也都开始佢地嘅 iPhone 11 系列手机壳预售计划。睇番佢地旗舰店嘅预售计划资料,即日起至 9 月 20 日全额预购 iPhone 11 系列保护壳立减 $50,由正价嘅 $258 减至 $208,本身订左嘅机不妨考虑下。

适用嘅型号包括:iPhone 11 / iPhone 11 Pro 及 iPhone 11 Pro Max 的全系列。

睇番两个系列嘅手机壳,MOD NX 即佢地标榜可以当作 Bumper 边框或有盖保护壳双用途的版本,而 SOLIDSUIT 就係传统的黑色、碳纤款式手机保护壳。厚度来讲两款都係仅 3mm,重量仅轻 30 克,而自上两代开始 iPhone 手机壳上的开孔位也加大了,配合唔同嘅配件。

犀牛盾旗舰店
网站:https://rhinoshield.anlander.com/collections/iphone-11-series